Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení a definice pojmů

Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi vámi jako Zákazníkem a námi jako Poskytovatelem služby.

Pro účely těchto obchodních podmínek platí následující definice:

Zákazníkem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá smlouvu s Poskytovatelem služby za účelem nákupu Služby.

Poskytovatelem služby (dále jen „Poskytovatel“) je společnost Bellario s.r.o., se sídlem Řetová 172, 561 41, Česká republika, IČ: 21829543. Kontaktní e-mail: tym@bellario.cz nebo tel.: 733 792 909.

Službou se rozumí činnost Poskytovatele, která zahrnuje (a) pořádání, organizaci a realizaci Akcí, a (b) prodej souvisejících produktů.

Akcí se rozumí konkrétní událost, zážitek nebo aktivita včetně ubytování, nájmu dopravního prostředku, stravování, využití volného času a doplňkových služeb souvisejících s Akcí, kterou Poskytovatel buď přímo pořádá nebo zajišťuje na základě objednávky třetí strany.

Reklamace se řídí Reklamačním řádem, který tvoří nedílnou součást těchto obchodních
podmínek.

2. Uzavření smlouvy a objednávka Služby

Za uzavření smlouvy se považuje okamžik, kdy je objednávka zaplacena nebo složena záloha (je-li tato možnost dostupná). Uzavřením smlouvy Zákazník výslovně souhlasí s těmito obchodními podmínkami. Objednávka Služby je možná výhradně prostřednictvím webových stránek Poskytovatele. Po přijetí platby (případně zálohy, pokud je sjednána) se objednávka stává závaznou. Po úspěšné platbě obdrží Zákazník potvrzení e-mailem, které slouží jako doklad o uzavření smlouvy. Pokud požaduje Zákazník vystavení faktury, je nutné o ni požádat nejpozději do 14 dnů od provedení platby na e-mailové adrese tym@bellario.cz.

3. Cena a platební podmínky

Cena poskytované Služby je zpravidla uvedena na webových stránkách bellario.cz, není-li sjednáno jinak. U Služby, jejíž Cena není předem stanovena a není uvedena na webových stránkách, je Cena určena individuální dohodou. Platba probíhá prostřednictvím online platební brány, bankovním převodem nebo jiným dohodnutým způsobem, včetně možnosti úhrady v hotovosti. Cena nezahrnuje volitelné doplňkové služby nebo produkty. Rovněž nezahrnuje náklady Zákazníka spojené s dopravou, pojištěním nebo dalšími výdaji, které vzniknou v souvislosti s využitím zakoupené Služby

4. Podmínky účasti a odpovědnost

4.1. Účast na vlastní odpovědnost

Zákazník se účastní Akce výhradně na vlastní riziko. Poskytovatel neodpovídá za újmy způsobené vlastní neopatrností nebo podceněním náročnosti Akce. Zákazník je povinen předem zvážit svou zdravotní, fyzickou i psychickou způsobilost k účasti. Poskytovatel nenese odpovědnost za újmu či škodu, která vznikne v důsledku nesprávného nebo nedostatečného posouzení obtížnosti Akce ze strany Zákazníka. Vedoucí Akce (u indoorových i outdoorových aktivit) plní výhradně organizační roli a neodpovídají za bezpečnost Zákazníků ani za jejich fyzickou připravenost.

4.2. Minimální počet účastníků

U některých Akcí může být stanovena minimální kapacita Zákazníků jako podmínka jejich konání. Nebude-li tato kapacita dosažena, vyhrazuje si Poskytovatel právo Akci přesunout na jiný termín nebo ji zrušit. O této skutečnosti bude Zákazník informován nejpozději 24 hodin před původně plánovaným začátkem Akce a bude mu nabídnuto vrácení uhrazené částky nebo jiná forma kompenzace.

5. Vyloučení

Zákazník může být z Akce vyloučen bez nároku na vrácení uhrazené částky, a to v případě, že:

  • není zdravotně nebo fyzicky způsobilý k účasti na Akci,
  • slovně či fyzicky napadá ostatní účastníky nebo zástupce Poskytovatele,
  • narušuje průběh Akce nevhodným chováním,
  • nadměrně konzumuje alkohol nebo užívá omamné či psychotropní látky,
  • porušuje právní předpisy, bezpečnostní pravidla nebo pokyny Poskytovatele,
  • ohrožuje sebe nebo jiné osoby, se dopouští toxického chování, projevů agresivity, diskriminace nebo jiné formy neetického jednání.

6. Změna Akce

Poskytovatel si vyhrazuje právo provést změnu Akce z organizačních, technických nebo jiných oprávněných důvodů.

7. Pojištění

Poskytovatel neposkytuje ani nezajišťuje žádné pojištění (např. úrazové, cestovní). Zákazník je povinen si veškerá potřebná pojištění v souvislosti s využitím zakoupené Akce zajistit včas a na vlastní náklady

8. Omezení odpovědnosti

Poskytovatel neodpovídá za:

  • ztrátu, odcizení nebo poškození osobních věcí,
  • újmu způsobenou Zákazníkem sobě nebo třetím osobám,
  • následky způsobené vyšší mocí (např. živelné události, epidemie, zásahy státních orgánů, mimořádné události),
  • zdravotní stav Zákazníka ani komplikace s tím spojené,
  • nedodržení pokynů nebo pravidel ze strany Zákazníka,
  • škody vzniklé v důsledku porušení právních předpisů nebo zásad bezpečného chování ze strany Zákazníka.

9. Zrušení Služby ze strany Poskytovatele

V případě zrušení Služby ze strany Poskytovatele má Zákazník právo na vrácení zaplacené částky nebo na jinou formu kompenzace dohodnutou mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.

10. Odstoupení od smlouvy

Dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy o ubytování, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být Služba poskytnuta v konkrétním termínu nebo období. To znamená, že u Služeb, jako jsou Akce pořádané v předem stanoveném termínu, se právo na odstoupení do 14 dnů bez udání důvodu neuplatní. Po uzavření smlouvy (tedy po zaplacení objednávky) není možné jednostranně zrušit objednávku ani požadovat vrácení zaplacené částky.

11. Souhlas s fotografiemi a audiovizuálními záznamy

Účastí na Službě uděluje Zákazník souhlas se zachycením své podoby a hlasu dle § 84 a § 85 občanského zákoníku za účelem dokumentace a propagace Služeb Poskytovatele (např. na webu, sociálních sítích apod.). Souhlas lze kdykoliv odvolat písemně. Odvolání souhlasu se nevztahuje na záznamy, které byly pořízeny a zveřejněny před doručením odvolání. Odvolání může omezit možnost účasti na některých Službách.

12. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Osobní údaje Zákazníků jsou zpracovávány v souladu s nařízením GDPR, výhradně pro účely poskytování Služby. Podrobnosti jsou uvedeny v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, dostupném na webových stránkách Poskytovatele.

13. Reklamační řád

13.1. Uplatnění reklamace

Zákazník má právo reklamovat Službu. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, e-mailem na adresu tym@bellario.cz, nebo písemně na adresu sídla Poskytovatele. Reklamace musí obsahovat:

  • jméno a kontakt Zákazníka,
  • popis důvodu reklamace,
  • datum a doklad o nákupu nebo potvrzení rezervace,
  • požadovaný způsob řešení reklamace.

13.2. Vyřízení reklamace

Poskytovatel potvrdí přijetí reklamace nejpozději do 5 pracovních dnů od jejího doručení a vyřídí ji bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. V případě uznání reklamace bude vrácení peněžních prostředků, pokud se Poskytovatel se Zákazníkem nedohodne jinak, provedeno nejpozději do 14 dnů ode dne uznání reklamace, a to na bankovní účet určený Zákazníkem.

13.3. Možnosti řešení uznané reklamace

Uznanou reklamaci lze řešit níže uvedenými způsoby:

  • oprava nebo doplnění Služby (je-li to možné),
  • náhradní plnění (např. účast v jiném termínu),
  • přiměřená sleva z Ceny,
  • vrácení zaplacené částky,
  • jiná dohodnutá forma kompenzace.

13.4. Neuznání reklamace

Reklamace nebude uznána, pokud:

  • důvod reklamace vznikl v důsledku porušení obchodních podmínek ze strany Zákazníka,
  • reklamace byla podána po více než 30 dnech od poskytnutí Služby,
  • důvod reklamace vznikl vlivem vyšší moci,
  • reklamace se týká subjektivních očekávání.

14. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě spotřebitelského sporu mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci.

15. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01.08.2025. Poskytovatel si vyhrazuje právo podmínky kdykoli aktualizovat. Veškeré spory budou řešeny podle právního řádu České republiky. V případě mezinárodního prvku se smluvní strany dohodly na použití práva České republiky.

Dostávej novinky jako první

Zaregistruj se a užij si spoustu výhod!

×